24 Ocak 2016 Pazar

KÜÇÜK BİR KARE BÜYÜK BİR GÜLÜMSEME



Merhaba !

Bugün çektiğim fotoğrafları paylaşacağım.Daha öncede dediğim gibi profesyonel bir fotoğrafçı değilim hobi olarak çekim yapıyorum.Umarım beğenirsiniz.

                                                                                            
Bu benim okula giderken genellikle karşılaştığım küçük arkadaşım.Dişi olmasına rağmen bakışlarından dolayı ona Küçük Emrah adını koydum.



Buda yağmurlu bir günde karşılaştığım kocaman bir dost.O kadar güzel uyuyordu ki flash açmaya kıyamadım bir fotoğrafını çekip yoluma koyuldum.


Bu güzel manzarayı ise çekerken karşımda bir cezaevi olduğunu hayal etmemiştim.Ceza evi olduğunu duyunca hayal kırıklığına uğramıştım.Fakat daha sonra düşününce anlamlı geldi.Kara bulutların ardında ki aydınlık sanki hayla bir umudun olduğunu gösteriyordu.


Buda son anda yakaladığım bir çekim.Her sabah okula gitmeden önce beni sürekli gülümseten bir manzaradır.Başkaları için olmasada benim için öyle sanırım.Özellikle kar yağdığı zaman sadece bu manzara için metroya binebilirim.Bu yolun ötesinde kar yağdığı zaman bembeyaz agaçlar görebilirsiniz.

Burasıda turistlerin akın ettiği Topkapı Sarayı'ndan bir görüntü.Açıkçası çok soğuk bir gündü fakat manzara görmeye değerdi.


Buda okuluma giderken karşılaştığım harika görüntü.Buranın ayrıca bundan birkaç ay öncesine kadar harika beyaz ördekleri vardı.Tıpkı kar gibi bembeyazlardı.Fakat bu son aylarda tadilata girdi ve ördekleri göremez oldum.


Son olarak en sevdiğim çekimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Bu küçük dostlarda benim gibi kitaplarda huzuru bulmuşlar sanırım.
Kediler ve kitaplar bir arada olunca bu fotoğraf ayrı bir güzel geliyor insana.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder