14 Şubat 2016 Pazar

ÇİZİMLERİM


   Merhaba!
Bugün sizlerle çizimlerimi paylaşmak istiyorum.Umarım hoşunuza gider.                                             


Bu çizimimi bir duvar kağıdından esinlenerek yaptım.Hatırladığım kadarıyla çizimi 1 saate yakın sürmüştü.Fakat boyamak en zahmetli olanıydı 3-4 saate yakın boyamasıyla uğraştığım bir çizim oldu.

Bu çizim tamamen bana ait olan bir zentagle. Zentagle yaparken taslak yapmadan kendi şekillerimi yapmak bana çok büyük zevk verdiği için yaz ayında 1 günde daha doğrusu 12 saate sabahlayarak 4 çizimi tamamlamıştım.Bu çizimde 3 saate yakındı.

.

Bu çizimim 6 saat sürmüştü.En zahmetli çizimim diyebilirim.Nedeni ilk hafif bir kalemle çizdikten sonra kalın kalemle belirgin hale getirmem gerekiyordu.Fakat 6 saat sürse de her dakikasına değdi diyebilirim.Bu çizimim ise bir çizimi ise bakarak çizdiğim çizimler arasında.


Bu çizimim ise 1-2 saat arası sürdü.Tamamen bana ait olmasından dolayı çok sevdiğim bir çizimdir.

Buda erkek kardeşimin en sevdiği anime karakterlerden biri.Bu biraz oynanmış hali.Bu çizimde 1 saat bir sürmüştü.


Bu çizimim ise bir arkadaşımın fotoğrafından esinlenerek yapmıştım.Açıkçası en beğendim çizimlerden biridir.Papatyalar baya uğraştırmasına rağmen severek yaptım diyebilirim.2 saate yakın ayrıntılardan dolayı çizimi sürmüştü.Boyaması ise aynı şekilde 2 saate yakın sürmüştü.



Buda eski çizimlerimden biri. Buda sevdiğim bir portredir.3 saate yakın çizimi sürmüştü sanırım.



Buda ilk düzgün sayılabilecek karakalemlerimden. 2-3 saat arası sürmüştü bir yerden esinlenerek çizmiştim.
Buda sevdiğim tamamen bana ait olmasından dolayı ayrı sevdiğim bir çizim.2 gün ara vererek çizdiğim bir çizim. Çizmeside boyaması kadar zahmetliydi.Fakat böyle güzel bir sonuca fazlasıyla değdi.

 Umarım hoşunuza gitmiştir.
Diğer bir paylaşımda görüşmek üzere sağlıcakla kalın !

                                                                                                                   Büşra Subaşı

1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Blog kullanmaya yeni başladım. Seni kendime örnek alıcam :)

    YanıtlaSil