11 Haziran 2016 Cumartesi

ESKİ ÇİZİMLERİM

 
 Bugün dosyamdaki eski çizimlerime biraz göz attım.(Baya bir duygulandım.) Küçüklüğümden beri resime meraklıydım fakat bazı nedenlerden dolayı başlayamamıştım taki 8.sınıfa kadar. Bu geçen koskoca (nerdeyse ) 3 yılın ardından arkamda kalan küçük eserlerimi sizlerle paylaşmak istedim. 
                             
                                                                  
Bu benim resim yolunda ciddi anlamda adım attığım ilk çizimimdi. Okuduğum bir kitabın etkisiyle bu çizimi severek yapmıştım.


Buda benim ilk anime çizimlerimden. Şimdi bir bakıyorum da ne çok yol kat etmişim.

O zamanlar ejderhaları çok seviyordum onun etkisiyle ortaya güzel bir çalışma çıkarmışım sanırım. Hayla çok hoşuma giden eski bir çizim.
Buda çok eski bir kurt çizimim.

Buda çok hoşuma giden ilginç bir anime çizimim.

Buda gizemli bir adam çizimi(sanırım)..

En eskilerden bir çizim diyebilirim.


Buda 8.sınıfta hocamın çizerken hayranlıkla seyrettiği bir çizim.(Abartısız hocam 1 saat boyunca sanat okuluna gitmem için dil dökmüştü.)

Çoookkk eskilerden bir çizim daha..

Ve buda son olarak en eski çizimim

diğer paylaşımım da yenileri ileri görüşmek üzere kendinize iyi bakın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder